Besök påväg till MIG

Nu sitter mina föräldrar + bror + syster + hennes boyfriend på ett flyg över Atlanten, påväg till MIG!
Jag är nästan lite nervös för att träffa dom även om det inte var såå längesedan vi träffades sist (Julas). Jag har gjort ett schema på vad vi ska hitta på undertiden dom är här, många roliga saker.

Jag vaknade nyss här nu i Colorado och ska snart göra mig iordning lite för att sedan gå ut en runda hade jag tänkt. Handla saker till mitt besök imorgon, familjen kommer sent ikväll hit så ingen mening att jag träffa dom ikväll så får bli imorgonbitti.


LÄNGTAR TILL IMORGON <3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

sv; Okej, tack :D

2011-04-07 @ 17:27:28
URL: http://thefashionistoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0