Dumma kungliga bröllop!

Dum som man är så är man en av dom som ville se de kungliga bröllopet i England, varför fråga jag mig själv nu i efterhand. Igår gick jag och la mig vid ca 22.00 men efter att ha kollat lite svensk tv på datorn så var helt plötsligt klockan 00.00. Kom på att bröllopet var idag så jag ställde klockan 03.00 bara för jag ville se Kate´s klänning, var ju bara det att när klockan ringde så var det + 1h eftersom alla andra kungligheter skulle komma före henne.

När hon väl kom så var klockan 04.00 här i USA och 04.30 när dom sa JA tillvarandra, tyckte dom båda såg sååå sura ut men dom var väl nervösa, skulle jag varit me. Som ni kanske fattar nu då är att jag somnade med datorn framför mig i sängen och vid 8.00 ringde klockan då jag skulle göra mig iordning för en powerwalk, jag hoppade den.

Vaknade av mig själv, kollade ut genom fönstret och där var strålande sol så slängde på mig shorts och linne. Satt utanför i någon timme och började på en ny bok, STAR heter den och tror det är Pamela Anderson som skrivit den. Efter ett tag blev det lite molning så flyttade in lite men sen kom solen fram igen och jag tog mitt pick och pack, gick ner till vattnet, satte mig på en sten och började läsa där jag slutade innan.


Utanför huset

Nere vid vattnet

Tess är sjuk fortfarande men hoppas på att hon ska bli lite friskare så vi kan grilla ikväll som vi ½ bestämde igår, eller hitta på något i allafall. Nu ska jag kolla på lite tv, J ville bort och träna lite så passar trollungen medans hon sover.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att sitta med en bok vid porlande vatten!

2011-05-01 @ 21:14:28
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0