En little Cricket och Öl

Igår efter att alla slutat jobba så bestämde vi oss för att ses ett litet gäng men trevligt hade vi det. Jag mötte upp Caroline, Steffi och Linnea på ett ställe som heter Cherry Cricket (kända för sina hamburgare), jättemysigt ställe. Beställde in öl först och främst och såklart kom en hamburgare sen också. Var inte där jättelänge pga vissa skulle jobba och jag skulle ju till skolan idag.

När jag skulle hem tänkte jag att jag kunde stanna till Walmart för jag behövde lite saker därifrån, så klockan 23.30 traskade jag in på Walle och inhandlade lite saker, vid 00.00 traskade jag ut igen. Sedan åkte jag hemmåt och däckade skönt i sängen sedan.

20 cm vit chokladkanin, alltid behövligt!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0