Förkorta benen någon?

Sitter kvar här på SB, jag älskar att hänga här, bordet jämte har bytt personer minst 10 gånger och lika roligt varje gång vad det är för folk som sätter sig jämte mig.

Blev så sugen på att klä upp mig lite ikväll och dricka ett glas Chardonney med ett trevligt gäng så jag smsade Caroline nyss och frågade om hon var sugen hon med. Hon skulle höra med lite folk, jag har inte så många som jag vet om tyvärr.

Sitter här och lyssnar på Rihanna nu, blev såååå partysugen och det var ju sålänge sedan jag var ute och skakade rumpa så hoppas på de imorgon. Sitter och kollar runt på lite skor som jag vill köpa, är allt från Jeffrey Campbell till ett par på Steve Madden och såklart är dom skyhöga. Det är hemskt för mig att jag är så lång som 177cm, jag älskar höga skor men ibland måste jag plocka bort par som jag egentligen hade gjort allt för, gör mig lite ledsen.
har hört att folk från kina inte vill vara korta, dom drar ut benen med någon maskin. Någon som vet en maskin som gör tvärt om, kanske bode klippa borta en bit av vaderna som jag ändå är missnöjd med!? ;)

Men dom från Steve Madden var inte så höga så blir nog ett köp snart:)


JC

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Var glad att du inte ärvde mina taxben!

Du är fin som du är - du är bäst!!!!!!!!!

Pussssss

2011-04-22 @ 22:42:43
Postat av: LISA

SVAR: Jo iof ;) Måste bara hitta fina fjädrar då!

2011-04-23 @ 18:48:03
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0