grymt snygga shorts på F21.....

Det spelas The Script - Breakeven från min Spotifylista och jag är strax redo för sängen, ska bara kolla några avsnitt av Glamourama.

Glömde berätta att jag köpte ett par grymt snygga shorts på F21 innan idag, kommer bli råsnyggt med min bränna sen. Ska ta kort på allt jag köpt jag lovar, det kommer till helgen tror jag (om jag orkar).

Imorgon jobbar jag 8.45 - 12.00 (tror jag), innan dess ska jag ta mig en powerwalk in Golden, hoppas bara att min knäppa "sträckning" ska släppa. Känns som en nerv är klämd eller något för när jag suttit stilla eller något och ska gå så viker sig nästan benet, även när jag ska böja benet eller stödja så sträcker det.

Godnatti natt!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0