H&M Collection Conscious

Var såklart inne på H&M i New York och jag hade turen att vara där dagen då dom släppte CC, såklart fick jag med mig lite hem. Det roliga var att jag var på H&M på Tisdagen och såg att dom fina virkade shortsen var i skyltfönstret så jag frågade vart dom hängde, collektionen skulle släppas på Torsdagen.
Onsdagkväll ställde jag klockan på 07.00 för att kunna gör mig iordning och äta frulle innan det var dax att släpa med mig hela familjen till H&M för att köa.

När vi kom dit var vi typ ensam utanför dörrarna och dom andra som stod där såg inte ut att vilja ha någonting av CC så när dom väl öppnade dörrarna så kunde jag sakta gå in och ta allt vad jag ville ha, ingen ville ändå inte ha de jag ville ha.

Vet ju hur det kan se ut i Sverige när H&M släpper collektioner, alla ska ha samma plagg och alla drar och sliter så ni kanske förstår att jag blev paff att jag var den första och typ enda som drog i dom där virkade shortsen som ALLA vill ha.

Dock var dom typ slut när jag var där 2 dagar senare!

Detta fick jag med mig av CC:

Provade även:

Men dom satt inte snyggt på mig!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Anna ställde klockan å var inne på näten den dagen å köpte en klänning till Studenten!!

De stickade shorsten är ju fina!

Kram å ha det så bra!!

2011-04-19 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0