Large butterflies and Smaller butterflies in my stomach

fjärlilar i magen så det smäller om de!

Sitter nyvaken i min säng, klockan är 10.12 och jag är LEDIG! Tänkte jag skulle göra mig iordning, gå en runda till mataffären och fixa lite grejer för nästa vecka. Det är jättefint väder här i CO idag, just nu är det 17 grader (sol) och efter lunch skulle det bli mycketmycket varmare. Tar nog datorn med mig till starbucks och sätter mig utanför i solen och laddar.

Ikväll händer något speciellt, jag är nervös så jag kissar på mig snart och Malin likaså!!!

uppdaterade inte igår men det hände inte så mycket mer än jobb från 9-4 och sedan chillade jag framför datorn, ingen Malin-dejt igår.

Ha d bra så hörs vi när vi hörs!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Erika

Aah vad var det som hände då? :) Och hur gick det?

2011-04-02 @ 11:10:15
URL: http://eriiikah.blogg.se/
Postat av: Mathea

re: Jag förstår att du är nervös. Det var jag också. Men det kommer att gå bra, det lovar jag dej! :) Tänk som jag gjorde när jag låg där "Okej, det är NU. Håll ut den här tiden, för sedan kommer jag att slippa smärtan, Fokusera på NU" Det hjälpte mig faktiskt riktigt mycket. Tänka att det liksom är nu, 45 minuter som kommer att kännas, men att det sedan kommer att vara över. :)



Fjädrar är fina!



Jag har ett kors tatuerat på vänster revben. Valde det stället för att det ligger nära hjärtat och att det är en fin plats att ha tatueringen på. Tänkte precis som du att jag ville kunna dölja det :) Valde ett kors för att jag tror på någonting mer än bara "det här" Korset har ingenting med gud att gör eller så. Bara en symbol för att jag tror på någonting mer. Sen så har jag alltid gillat kors. Tycker dom är riktigt fina :)



Lycka till! Det kommer att gå bra! :D <3

2011-04-02 @ 12:42:30
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/
Postat av: mammsen

visste att det var jag som skulle ha fjärilar!!!!!!!!!

Eller något ännu värre!!!!!!!!!!!

2011-04-03 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0