Malin "malleballe" Andersson

Sitter och kollar på bilder från min och Malin´s sista dag tillsammans, jag blir tårögd.

Sakna Malin så sjukt mycket så det finns inte, hon gjorde dessa senaste 3 månaderna UNDERBARA här i USA även om jag trivs som fisken i vattnet annars också. Varje dag ringde hon minst ETT samtal och vi träffades nästan varje dag sen hon kom hit så klart det är tomt, telefonen ligger tyst där på bordet.

jag och Malin klickade direkt, det kändes aldrig jobbigt att umgås med henne. Kanske var det händelsen (HAHA) på Walmart första gången vi sågs som gjorde att vi kunde vara oss själva med varandra efter de. Allt vi gjorde tillsammans här i USA var så kul och jag kommer aldrig glömma det. Alla fester, superbowlen, ALL shopping, Walmart 03.00 en Lördag och allllt annat vi gjorde, kommer aldrig glömma. Det var även malleballe som insåg att jag är värd bättre än jag trodde, hur skulle de se ut nu annars?

Jag har träffat en vän för livet och jag hoppas att vi föralltid bli vänner och att vi en dag kommer tillbaka till USA med våra snygga män och kids, visa dom allt vi har fått se.

Vi syns när jag kommer hem malleballe

I Love you fina Malin Andersson


Syns snart! <3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anita (Malins mamma)

Tack Ellen för att jag fick se dessa kort på min söta dotter:-) Vet att Malin saknar dig med, men jag hoppas ni snart kan träffas igen och att även jag får träffa dig Ellen. Anita

2011-04-22 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0