Tillbaka i vardagen igen

Då har man gjort sin första jobbdag efter min lilla semester med min familj, känns otroligt skönt faktiskt. När jag blev lämnad på flygplatsen av mamma och pappa var jag jätteledsen och jag ville bara följa med dom tillbaka till hotellet till dom andra och sedan åka med dom till Sverige. Var sjukt jobbigt dagarna efter men nu har det lugnat ner sig och jag har mycket at se fram emot framöver så jag ska klara de här.

Började 8 idag, tog de lugnt fram till 10 då vi klädde på oss och gick ut i de fina vädret. Gick till parken och L lekte med alla barnen medans jag stod och pratade med några yngre mammor, det är alltid NÅGON som fråga hur gammalt mitt barn är och jag får förklara att jag bara är barnflickan och så fråga dom vidare om mitt liv här i USA.

När klockan blev halv 12 gick hem, gjorde lunch och kollade på Mumin-trollet, L älskade det. Sen blev det naptime och jag satte mig och kollade på Jerry Springer (vad annars). J kom hem nyss från fisket så nu är jag ledig, dock vet jag inte vad jag ska hitta på nu. Känner att jag måste gå till gymmet men vet inte om jag orkar, kanske blir en runda ute i det fina vädret istället. Amanda ville ses senare också, hoppas jag har bil bara.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0