Underbar helg <3

Fredag 1/4-11
Var ledig hela dagen så vaknade lite senare, tog en låååång dusch och käkade frukost. Gjorde mig iordning för att gå en runda i det fina vädret och sedan sätta mig på Starbucks och njuta av solen. Gick hem och pratade med lite folk på skype, längta verkligen till min familj kommer nu. Vid 5 åkte jag till Malin, hämtade upp henne och IVÄG. Stannade till på Target innan och kikade innan det var dax för något stort. Nervöst som satan men det gick jättebra, vi var nöjda efteråt. På kvällen chillade vi i soffan med en bra film (kommer inte ihåg:P) och såklart så somnade jag typ direkt som vanligt, sov mycket dåligt på natten.


Lördag 2/4-11
I Lördags var det dax för skolavslutning i skolan, jävligt tråkigt fram till lunchen faktiskt men när lunchen kom var det nice. Alla hade med sig saker från sitt hemland, jag och Malin hade ju såklart tankarna på annat på Fredagen så vi glömde heeelt bort det men vi räddade det med nyponsoppa och kaksmulor, tyvärr visste vi inte vad det hette på engelska så det blev "this is NYPONSOUP", tror ingen tyckte om det heller men äsch vi gjorde ju våran uppgift. Efter skolan åkte jag, Malin, Sarah (tysk) och mötte upp Isabel (tysk) i en park där hon bor och köpte glass. Vi (läs: JAG) var galna i parken och stod på händer och tyskarna tyckte vi svenska nog va knäppa i huvudet eller nå, skylle på solsting isåfall:) Där satt vi till typ 18.00 och sedan åkte vi hemmåt till Golden och innan det var dax för sömn så mötte vi upp Sarah igen och käkade på BK och när klockan blev 22.00 så traskade jag och Malin hem i linne och sandaler för det var ju faktiskt 22 grader just då. När vi kom hem somnade vi på soffan även denna gång.

"Nyponsoup"

Världens coolaste Christian (uttalas krischtian)

Den blomstertid nu kommer

Malins försök går sådär

Det närmsta jag kunde komma

"Sandwich"


Söndag 3/4-11
07.00, Ellen började jobba och Malin fick vara med på ett hörn. Vi vaknade upp till snö, helt sjukt att det kan ändras så snabbt dag till dag. Vi tog en riktigt chilldag inne och myste i soffan till "Black Swan", skitskum film om jag ska vara ärlig

Måndag 4/4-11
WorkWorkWork hela dagen, Malin var med mig på kvällen, kollade film och myste. Gick en långrunda innan kvällen var slut. Kommer inte ihåg vad som hände av Måndagen, säkert inget speciellt.

Tisdag 5/4-11
30 grader, sol, Chardonney till frukost, stek i parken, Chailatte, varma vindar, Öl och Vin i parken med fina vänner. Det förklara min dag ganska så bra!!
(Bilder kommer)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anita (Malins mamma)

Hej Ellen

Väntar med spänning på alla bilder:-) så kul att läsa din blogg lika roligt som Malins förståss:-) först läser jag Malins går över till din och slutar med Amandas helt sjukt har aldrig läst bloggar innan men verkligen blivit en riktigt datanörd:-)

2011-04-06 @ 22:11:53
Postat av: M.Å.

Håller med anita, vi vill ha mer bilder, speciellt på dig!

2011-04-07 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0