Friday the 13th, vadå skräckfilm!

HejHej!!!!

Här ligger jag i min säng helt utslagen, vädret ute gör att man blir heeelt slut. Idag är det som vanligt 30 grader och fuktigt så ikväll kommer säkert regnet. Idag har jag inte hunnit med så mycket, vaknade ganska sent (fattar inte hur jag kan vara så trött), käkade frukost och sedan gick jag ut i det fina vädret och satte mig på Starbucks. Min fina vän Emma kom in på skype, hon har inte haft skype förens NU och hon har inte varit hemma i Tingsryd när jag varit hemma på besök så var jätteskoj att prata med henne och SE henne.

Efter samtalet åkte jag vidarew till posten och skickade ett litet paket, en viss liten busunge fyller år snart (+hans päron). Åkte hemmåt och nu ligger jag här, fundera på om jag hinner göra något innan jag ska jobba ikväll. J&J ska iväg på Bio på RedRocks, det är lixom utomhus bland dom röda stenarna. Dom ska se Friday the 13th, vadå skräckfilm!!!!

Tänkte jag skulle träna imorse men kom inte upp ur sängen så tidigt som 6 så blir ett pass imorgon iställlet, finns tydligen Zumba på Tisdagar med så blir zumba både imorgon och Onsdag.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0