"I love you, Man"

Fredagkväll och jag är hemma, ovanligt!

 

J&J åkte iväg och kollade på en spelning som deras kompisar hade och själv blev jag hemma och tittade till L som gick och la sig när dom åkte. Var lite partaj här i Golden eftersom det var första Fredagen i Augusti och sedan första Fredagen då det var film i parken men ble jobb som sagt så film i parken hoppas jag på en annan gång.

 

Åkte bort til affären och hyrde en film, "I love you, Man" hette den och den var faktiskt sådär. Den var nästan dåligt bra, skrattade ett par gånger men inte mer. Nu väntar jag på J&J ska komma hem så jag kan gå och lägga mig, är sjukt trött.

 

Såhär såg min Fredagkväll ut!

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0