Galen kväll i Lakewood!

Aldrig blir det som man tänkt sig, Jag låg hemma i sängen igår när telefonen plingade till och det var från Tess. Norrlänningen undrade om jag ville dricka Margaritas och äta tacobuffe med henne och hennes boyfriend och såklart tackade jag JA. Mötte upp dom i Lakewood på ett väldigt populärt ställe men hittade ett bord iallafall, maten är gratis när man beställer drinkar så perfekt JU. Var meningen att jag skulle åka hem där efter men en viss tjej övertalade mig att hänga med hem till henne och hänga, slutade med att jag stannade hela natten och partajade med henne och hennes galna vänner.

Igårkväll hände:
  • En slog sig fördärvad på sin skateboard
  • Vi gick på skateboardjakt (hittade aldrig den)
  • En fick en blåtira och bula i facet
  • Jag hittade min drömhund
  • En bröt nästan näsan (blodet sprutade)
  • Vi åkte 6 stycken i bilen (olagligt) och körde en cirkel runt 3 polisbilar
  • Det hände såkallad "olycka" hos en kille
  • Tess fick sista ordet i en konflikt (girlpower)
  • Jag höll i en iller (!)

Sånt händer lixom inte så ofta i mitt liv så på så vis kanske det var en spännande kväll i Ellen Clarbergs liv, tror folket såg rädslan i mina ögon hela kvällen. Jag är inte den som är den.

Jag sov iallafall på Tess och Johan´s soffa inatt och vid 9 åkte jag hemmåt mot Golden igen. Körde min första Drive Thru på Starbucks, börja bli som dom lata amerikan. Nu sitter jag på golvet och är trött, tänkte jag skulle åka till Cherry Creek och möta upp Sofie snart. Får se vad som händer ikväll.


Världens godaste Margaritas

Min drömhund

Skateboard-jakt
Tess höll också illern

Stolt "olagligt" gäng

Att provslå hjälmar är ingen bra ide......

.....Svullen kille och

.....Blodig sne näsa

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

GALENPANNOR!

Häftig hund!

2011-08-27 @ 20:08:55
Postat av: pappsen

ellen lilla du måste vara rädd om dig

2011-08-28 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0