-10 inatt....

Låter inte så mycket i era öron kanske men i USA mäter man temperatur i Fahrenheit dvs -10´F = -24´C... Så om jag ska gå ut och nattvandra ikväll så kommer jag ju troligen frysa rumpan av mig. Kände redan nu när jag stack ut näsan för att ropa in hundarna att de gjorde ont att andas.

Nu ligger jag iallafall inbäddad i en varm säng och ska sova strax, här ligger jag bra.

Idag har jag varit ledig hela dagen (började 17.00), tog en runda till Mallet för att fixa lite julklappar, lovade mig själv att inte köpa något till mig själv men såklart blev det inte så, men jag kan ju iallafall pricka av en punkt på "vad-jag-ska-köpa-innan-jag-åker-hem"-lista, blev ett par V.S byxor med matchande hoddie.

Har har ett par klappisar att köpa innan jag kan skicka dom till Sverige, pratade med min mor och vi bestämde att vi inte skulle skicka klappisar fram och tillbaka men jag köpte bara något pyttelitet till allihop och sedan har jag ju min födelsedag i Januari men tänkte fira den när jag kommer hem i Februari.

SÅ TILL ER SOM VILL KÖPA JULKLAPP/FÖDELSEDAGSPRESENT, SPARA DEN TILL FEBRUARI!!  ;);)

Nu ska jag sova, natti!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0