Bye Colorado, Hey Minnesota!


Väskorna är packade och nu väntar vi bara på att lämna Golden för att åka Norr(?) ut. Vi ska åka några timmar idag och sedan stanna och sova, sedan vidare imorgon. Det är ju trotts allt 13 h att åka/köra så, men som sagt..mycket får man se.

Tyvärr har inte mina julklappar från Sverige kommit som jag skulle gett till min hostfamily på julafton men paketet är påväg så blir att ha lite minijulafton när vi kommer hem istället, aldrig fel de heller.

Nu ska vi börja packa in i bilen, sedan är vi påväg. Tar med mig datorn så kommer troligen blogga under tiden vi är borta.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Synd att paketet inte kom fram i tid. Lite ojämn leverering är det!

Ditt kom idag!

Minijulafton är inte dumt i och för sig.

2011-12-19 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0