Jul på Svenskaskolan

Heyhopp!

Igår åkte jag,J och L till svenska skolan för lite julavslutning. L går på svenska skolan om jag inte berättat det innan, mycket bra träning på språket. Jag var med förra terminen, är så kul att se att det är så många svenska här runt Denver.
Det var iallafall Luciatåg och julbord, hade svält mig själv hela dagen för att kunna äta mig proppmätt. Träffade Sofie också, hon bor också i en svensk familj, kul att se henne igen.
Blev att dansa runt julgranen, till och med jag fick dansa små grodorna, vi äro musikanter och raketen m.m.
Var jättemätt när vi åkte därifrån men var bara att svira om till partykläder när jag kom hem och åka vidare till Englewood till "Swedish christmasparty" som Linnea och Linda (2 aupairer) stod för. Jag tog med mig Rocky Road och dom andra hade massa gott också...Aladdin-asken var farlig..mmm.

Var en mycket trevlig ikväll, kom hem imorse.... I LIKE!

mmmmmm

Prästens lilla kråka

Emelie,Linnea och en Tysk au-pair
(kommer ej ihåg namn)

Amerikank paj

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0