NEBRASKA

Då har vi hamnat i Nebraska, ska jag vara ärlig så vet jag inte vilken "stad" vi är just nu (somnade och vaknade när vi var utanför hotellet:P). Vi har åkt ca 6 h nu idag och imorgon blir det ca 8 h till, lite myror i brallan får man efter att sitta länge i en bil men det har gått bra.

L satt jämte och kollade på film, jag kikade lite men somnade lite då och då. Blir så snabbt mörkt nu också så att läsa min bok som jag tänkte gick inte så bra.

Från början när J&J sa att vi skulle köra bil till Minnesota så googlade jag resvägen och såg att kunde köra Nebraska/S.Dakota eller Nebraska/Iowa (vägen vi åker), jag tänkte då på NEVADA och inte NEBRASKA och jag kunde se oss åka genom Las Vegas men tyvärr tänkte jag ju på fel stat så istället har vi åkt ca 4h med lukt av ko-,häst- och hönsskit. Tydligen är Nebraska lite "bonnestat" men nu har jag upplevt de också.

Imorgon åker vi vidare igenom Iowa och sedan vidare till Minnesota/Minneapolis.

Nu sitter jag och kollar på något typiskt amerikanskt tv-show där dom skriker och håller på, ska nog slå på julkalendern istället.

Godnatt USA, Godmorgon Sverige!

Mitt rum

Jag just nu

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

hälsa bönderna !

2011-12-19 @ 07:43:38
Postat av: Eliz

Vilket tjusigt rum!!

Så dumt igår när vår datorn la av mitt i "skypeandet"!! Har idag köpt en ny laddare, så vi kan prata igen!!

Ha det nu så bra och uppdatera oss om ditt äventyr!

Kram å sköt om dig!

Clarbergs på Idrottsvägen

2011-12-19 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0