Måndag, Tisdag ,Onsdaaaaag.

Jo men Tjena!

Jag skjuter upp alla min dagar då jag ska blogga, tänker "jag gör det imorgon" men imorgon finns tydligen inte för mig. Det har inte hänt jättemycker här i stugan men får väl skriva lite ändå.

Så det som har hänt sista dagarna är att jag varit en runda DT Denver, kikade lite på H&M såklart och hittade ett par snygga svarta vaxade jeans så var faktiskt första paret från H&M som jag köpte då.

Har varit ute på powerwalks både idag och igår, igår gick jag till mataffären och köpte saker till vad jag skulle göra idag: ROCKY ROADS. Idag tog jag en promenad efter att jag lämnat L i skolan, L var lite beskymrad över att jag skulle gå ensam så jag fick låna hennes tjejkompis att hålla i handen under tiden, mycket snällt tycker jag.

Mina Rocky Roads blev lyckade (till slut), jag vet att min kära syster har lärt mig att vänta med Marshmallows till sist då dom har en tendens att smälta för chokladen är varm men det där glömde jag bort idag, dock gjorde jag 2 satser så gjorde rätt på dom andra som jag gjorde.

Nu ikväll var jag på zumban, skakade loss rejält. Hon som håller i det håller inte takten ibland, vet inte om det är meningen att man inte ska hålla takten hela tiden, någon som vet? Ibland är samban (tro de där de) lite svår att göra så blir att hoppa lite på upp och ner istället men det går lika bra det.

En annan sak som jag gjorde idag var att söka på namn, namn som jag själv vill att mina barn ska heta. Kalla mig knäpp men det var faktiskt riktigt kul att se hur många i Sverige som hette alla namn som jag vill mina egna barn ska heta i framtiden. Det namnet som min första unge ska heta (tjej/kille) finns bara EN tjej som heter i Sverige och TRE killar. Förövrigt kommer min unge vara coolast i stan, sådan mor sådan unge..eller? ;)

Nehe, nu blir det julkalenden innan jag somnar, imorgon blir det jobb, troligen kommer Sandra och två tredjedelar av hennes kids.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0