Välkommen snö!



Igår +18 SOLSKEN.....Idag -5 SNÖÖÖÖÖ


Imorse när jag steg upp var jag nära på att ligga kvar hela dagen, har fått för mig att jag inte gillar snö men så är nog inte fallet. Visst jag föredrar att gå runt i Converse året runt men ganska nice med stora kängor också. Slängde i mig lite frukost och gjorde mig iordning för att möta de vackra vinterlandet. Blev att klä på sig riktigt för att inte frysa ihjäl, jag har ingen riktig vinterjacka här så fick bli skinnjackan med min nya H&M-tröja, I LOVE!

Vandrade till Starbucks som jag är nu, jag frös inte en enda gång under min promenad men det blåste upp lite snö i ansiktet, kan ju säga att det är ca 30 cm snö just nu, imorgon ska det vara uppehåll och på Lördag kommer det mer snö. Idag skulle jag följa med J och L till skidbacken för L ska börja på skidskola, jag skulle med idag och checka läget. Jag känner jag vill åka skidor iaf EN gång innan jag åker hem, hoppas jag inte bryter några ben bara.

Sitter och dricker en god varm Chailatte nu och kollar på julkalendern, såklart glömde jag mina hörlurar men har ljudet lågt.

Nu ska smutta vidare och kika på alla snögubbar som kommer in här på SB.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: DAISY

Haha vad kul att det kan ändras så mycket på en dag! mysigt med snön :)

2011-12-01 @ 21:24:15
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: emelie holst

Hej! Jag heter Emelie o kommer från Kallinge, Blekinge. Jag har en kompis som hänger mycket i Tingsryd, Matilda Karlsson. Tyckte jag kände igen ditt efternamn pga henne. Känner du henne? Aja, kul o se ditt liv i USA. Jag bor i Dallas för tillfället men flyttar till Chicago med min värdfamilj den 18 december. Kul o höras.:)

2011-12-02 @ 17:38:52
URL: http://eholstiusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0