Bubbles in the park

Idag är det underbart ute, solen skiner och all snö är borta från marken.

Jag och L tog fika med oss till parken och packade ner blåsbubblor i väskan också, man får passa på att vara ute när det är så fint väder ju. När vi packade upp bubblorna så sprang alla barnen till mig och ville smälla bubblorna när jag blåste, jag förvandlades till en lektant och alla mammorna tackade mig för jag sysselsatt deras barn efteråt eftersom dom fick en lugn stund.

När vi kom hem lagade vi mat och sedan var det dags för lilltösen att sova middag, jag bode behövt det också men vet inte vad som hände för helt plötsligt var hon vaken. Nyss kom J hem från jobbet och jag fundera på att sova lite innan det är dags för att åka hem till Malin och göra lite homework och sedan drar vi nog vidare till solariumet, jag måste bli brun med min nya hårfärg.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0