Cherry on top

Jag gjorde en dunder diss mot Mr L, det var inte han som gjort att vi inte sågs på kvälle så lite synd om honom tyckte jag nog.
Jag plockade upp Malin efter hon jobbat sen stack vi till Cherry creek Mall och spanade in lite, alltid lika skoj. Hittade lite sommarkläder, måste ju börja någongång.

Kollade runt i några affärer innan de stängde och sedan avslutade vi med glass (är faktiskt nyttig)Cherry on top, man tar hur mycket glass man vill och vilken topping man vill och sedan väger dom glassen, skit billigt och FARLIGT.


jag och malin på Victoria Secret

glassstället

Malin med sin glass

Min goda glass

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Sa du nyttig?

Ser gott ut i alla fall!

2011-02-11 @ 23:20:29
Postat av: petra

Ahh vad jag saknar cherry creek nar jag kollar pa dina bilder!! Lite dumt att jag aterupptackte din blogg kanske, nu langtar jag bara tillbaka annu mer! :)



Hur har du det forresten, trivs du bra och sa eller? Och hur lange stannar du?

2011-02-12 @ 11:10:27
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh, vad jag saknar cherry creek när jag kollar på dina bilder. Kanske inte så bra att jag återupptäckte din blogg igen nu längtar jag bara tillbaka ännu mer :P



Hur går det annars, trivs du? Hur länge kommer du stanna?

2011-02-12 @ 11:21:45
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0