Chock Chock!!!

Nyss när jag kom in på facebook så skrev min kära vän Amanda och undrade om jag hade sett nyheten. Vilken nyhet undrade jag och så berättade hon att det var au-pair som hade dött i LasVegas. När jag undersökte det mera så bodde hon där hos sin host-family.

Tydligen hade hon fått andningsbesvär och bröstsmärtor som var en propp i lungan och efter där hade hon svimmat och hamnat i koma. Hennes familj kom över och bestämde nu efter några dagar att stänga av maskinerna som höll henne vid liv och hon förklarades hjärndöd igår.

Är i lite chock nu faktiskt. känner inte tjejen men jag vill bara gråta, det är så hemskt.
Skänker en tanke till hennes nära och kära!



Livet är orättvist ibland!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja du Ellen livet är verkligen orättvist när en så unga person dör och man blir verkligen illa berörd när något sånt händer. Här hemma tog jag emot en ändring på ett dop pga att kusinen som var 2 år hade dött i sängen utan någon som helst förklaring HELT SJUKT! Lova vara rädda om er är så glad att Malin hittade dig:-) kramiz Anita (Malins mamma)

2011-02-12 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0