Dax att säga...........

GODNATT!

Idag har varit en ganska seg dag, eftersom det är så kallt här just nu så kan man inte gå ut och leka så fick bli innelek istället. Jag och L gjorde dunderfrukost och sedan satt vi och myste med massamassa böcker. Medans L sov middag så pratade jag med lite folk hemma i Sverige, GUU vad jag saknar dom.

När J kom hem från jobbet så gjorde hon jättegod pasta och vi pratade om vad som händer i helgen, SKOLA. Folk hemma som känner mig blir nog chockad nu när jag skriver att jag ska gå i skola men jag är tvungen (jag hatar att plugga över allt annat). Att åka som au-pair till usa innebär inte att bara passa barn hela dagarna, man måste gå på en skola och läsa 6 credits (ca. 60 h). Björn tipsade om en kurs som heter "Culture and Language" som lät ganska kul så den fick det bli, är Bj, Malin och jag som ska gå den (som jag vet).

Efter middagen ikväll drog jag på mig träningskläderna och gick bort till gymmet, körde lite rullband,benpress och roddmaskin. Måste börja mitt nya liv på riktigt nu asså, finns inga genvägar!

GODNATT SOM SAGT!!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahaha det ska jag fan kolla:D fan vad najs!!

men åhh gud vad bra :D men jag ska kolla hemsidan och se vilken jag helst vill ha, men vet du vad dom ligger runt för pris? för jag har lite dålig koll på dollar o shit :S men jag tänkte att jag kan ta de när jag fått lön för nu är jag pank;) puss o tack för du är så schysst o hjälper mig:)

2011-02-09 @ 13:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0