Helgen som gick snett

Bode kanske förklara varför min helg inte blev som jag ville!

Fredagkväll var den roligast på länge, en bar med 40-50 åringar och typ en 60 årig DJ som spelade piano på alla stolar, galet kul var det. När alla Mines-killarna kom, det kunde inte blivit roligare.

Hela Lördagen som började Downtown med Amanda och Malin var så mysigt, vi gick runt i affärer och stressade inte runt alls. Pirrade i magen hela dagen eftersom jag skulle få träffa någon jag sett fram emot i en vecka, hur kunde det gå så fel. Lördags kvällen började så sjukt roligt, jag har aldrig varit på en roligare förfest, dock satt jag utanför och grät sista timmen för personen som lovade mig komma, han kom inte.
Vi kom till utestället allt var jättebra, fick träffa honom. När vi gick till andra stället förändrades allt, han tittade inte ens på mig. Killen som varit världens underbaraste människa var helt plötsligt killen jag hatade mest men enligt honom var det ingenting.

Natten tillbringade jag i en 2mannasoffa, själv, från början skulle det varit en till jämte mig. Grät hela natten för jag var så förvirrad, vad hade jag gjort för fel!?

Dagen efter ringde vi efter Amanda och hämtade oss, fortfarande förvirrad satt jag i bilen och tänkte på allt och ingenting. Vi stannade till på Donken och käkade och sedan vidare till Walmart och jag köpte blonderingfärg, jag ville förändras! På kvällen åkte vi och kollade på bio, Never Say Never (Justin Bieber´s film). Innan filmen tyckte jag ganska illa om den där Biever men när filmen började så fick jag rysningar i hela kroppen och gåshud, hur kan en 16 åring får mig sådär? där satt vi en 25åring, 22åring och 20åring och blev kära. En och annan tår kom även den kvällen, vilken talang han ÄR!

Efter filmen körde jag hem Malin, hennes ord till mig i bilen gjorde mig lite starkare, hon fick mig att inse att jag är värd något bättre just nu än Mr Långhårig!! en kille ska inte förstöra min vistelse här i USA!

Den enda som är värd mina tårar just nu är Justin Bieber

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Klok tjej den där Malin!!!!!!!!!

2011-02-22 @ 23:45:35
Postat av: Malin

Heeeeey! Jag är inte 25 än donnan! =) Men jag förlåter dig för det snesteget och tycker du är sjukt bra ändå! =) <3

2011-02-23 @ 01:44:09
Postat av: Dess

Ellen jag glömde svara på fejjan. Malin har rätt, skit i honom och ha kul med dina andra kompisar :) kram

2011-02-23 @ 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0