I used to be fat

MornMorn!

Blev sovmorgon imorse, skulle egentligen gått till gymmet i morse igen men när klockan väl ringde så var jag supertrött och la kvar och glömde att ställa om klockan, men det är lugnt. Fundera på att ta ett arobic-pass fast instuktören är hon jag haft innan och hon väger 200 kg, får se hur jag gör. Är jättesoligt utomhus också så kanske blir en långpromenad i Golden istället, alltid skönt med frisk luft.

Förresten så var färgen efter sol-tannen jättefin, även om det inte tog ryggen ;). Hon som jobbade på stället där vi gjorde det sa att det inte skulle lukta eller någonting, bullshit, jag stinker "brun utan sol". När jag kom upp i morse så sa J att det såg jättenaturligt ut, skojskoj.

Ikväll pratas det om träff. Det är Mr Långhårig och hans bror som ville hitta på något (läs:hans bror), hoppas bara dom kommer på något skoj och göra, har tröttnat på baren som vi alltid går till:P Har fått reda på att Mr L är skitbra på bowling så kanske ska utmana honom ;)

Nu ska jag kolla vidare på "I used to be fat", det pusha mig att röra på mig:)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

prova det där rodeo stället

2011-02-11 @ 08:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0