Ledig dag = Ledig rolig tid = BULLSHIT

Igår var det 23 grader här i Golden, Idag 10!

Eftersom vädret var underbart igår tänkte jag det skulle bli samma idag men icke. Jag ställde klockan på tidigt för att jag skulle kunna klä på träningskläder, gå uppåt och komma fram till mitt favorit frukostställe. När jag drog undan gardinen för att låta solen skina in genom fönstret så såg jag istället en himmel som var vit (snö vilken sekund som helst) så blev att lägga huvudet på kudden igen och sova 2 h till och sedan inse att jag måste ta mig ur sängen någon gång under dagen iaf. Jag klädde på mig träningskläderna men när jag kom utanför dörren så gick jag 10 steg mot backen men vände att vända och ta Starbucks DownTown Golden istället.

Det är såååå blåsigt och grått här i Golden igen.... Längtar till solen kommer!

BTW, som ni kanske vet så jobbar jag max 3 dagar i veckan så är ledig grymt mycket och vissa tror det är lyx men så är det inte, alla andra jobbar ju!?.... som idag, vad har jag gjort? jag har suttit nere i källaren sen jag kom i morse, visst jag har pratat med kusinerna Clarberg i Sverige och det var ju skoj men mer då?!... Klockan är 15.03 och har ingenting att göra.
Pratade med Mr L och tydligen gillar han inte att bestämma saker i förväg så jag får väl sitta här till han hör av sig, jag har ju ändå inge liv.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0