Min helg....

Fredag
Jag var ledig hela Fredagen så passade på att storstäda mitt rum innan det var dags för min favoriter att komma, Malin och Amanda. Amanda kom kom och hämtade upp mig och sedan åkte vi och hämtade Malin för att sedan köra vidare till Mills och käka, var meningen att vi skulle äta på The YardHouse men det var proppat med folk så vi hamnade på ett annat ställe, helt ok det med. Efteråt åkte vi hemmåt till mitt place och lojjade oss, jag var tröttast i världen så jag bjöd på en och annan show där nere på mitt rum. Slutade med att vi alla 3 däckade.

Lördag
Klockan ringde 07.00 och det var dags för Ellen och Malin att göra sig klara för SKOLAN, dock hade det varit skönare om man legat kvar i sängen heeeeela dagen. Väl iväg skulle vi försöka hitta skolan som vi inte hittade, alltid lika kul med mig och malin i bilen för vi båda blir irreterade (läs:JAG). Satt och svor för mig själv och Malin bara skrattade, det där ska hon få fan för någon dag. Väl framme i skolan var det j***vligt chill, nice skolkamrater och trevlig lärare. Vi fick läxa i att leta fakta om Amerikanska Presidenter, jag fick att leta om P nr 7 (Andrew Jackson) och P nr 35 (John F Kennedy).
Efter skolan åkte vi hemmåt men på vägen hem blev det problem, vår skjuss för kvällen kunde visst inte hämta oss så där fick jag utbrott nr 2 för dagen, men det löste sig till slut. Innan vi kom iväg hann varmvattnet ta slut (Malins fel) så jag kunde inte tvätta håret och sedan hittade jag inga kläder (som vanligt) MEN tillslut så kom våran skjuss och våran partykväll började. Hamnade i samma lya där vi kollade superbowl, dock andra folk som var där denna gången. Det blandades drinkar och hade superskoj, drog vidare till en bar och drinkarna blev mer och mer så till slut tog jag Mr långhårig i handen och gick hemmåt. Mr L fick sova på golvet och jag tog HELA 2mannasoffan...


(Bilder från kvällen kommer)

Söndag
När vi vaknade upp på morgonen efter låg Malin på golvet också och Mr Långhårig´s bror i andra soffan, vilken gentleman HA? vid middagstid fick vi skjuss hem till Golden igen och vi var helt slut både jag och Malin. När vi kom hem så gick vi direkt och åt och sedan satte vi oss utanför Starbucks, drog av oss kläderna för så varmt som det var i Söndags eftermiddags har det inte varit på länge här (ca 25¨C).
Senaste på kvällen körde jag hem Malin och jag hamnade hemma i min egna säng, heeeela sängen för mig själv.

Måndag
Alla <3-dag i USA är såå stort, man blir chockard. Jag jobbade hela dagen fram till 5 då jag hämtade upp Malin, ingen Mr L hade ju hört av sig. Vi hamnade på en mexikansk restaurang nära mig och sedn åkte vi vidare till Mills där vi skulle kolla på bio men när vi kom dit så gick alla jättesent så vi bestämmde oss för att gå till en affär (glömt namnet) där som säljer märkesvaror fast på REA. Jag hittade lite saker, farligt att shoppa med Malin. Lämnade av Malin efter våran shopping och sedan åkte jag hemmåt och slog ner mina ögon.

Tisdag
Ledig,Ledig,Ledig fram till klockan 14.45 då jag gick bort och passade S, var längesedan jag passade henne själv nu men det gick jättebra. Är lite skraj att vara i L&S´s hus efter allt som hänt så vi var ute nästa hela tiden, tönt jag är.
Efter mitt jobb i 2 h så åkte jag vidare till Malin och hämtade upp henne för att sedan åka tillbaka till Golden och gå till gymmet, kände vi behövde det efter helgen;). Vi körde maskiner och grejer, idag har jag faktiskt lite ont i kroppen, hjälpte att ta någon med mig till gymmet som jag kunde tävla emot lite, även om Malin körde hårdade än mig...hahahh...

Onsdag
Morgonen började med ett fint sms eller ska vi säga POESIIIIII, vilken kille asså :)

Jobba idag 1-4, nice dag va?

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0