Spray-tan

Kom precis hem från mitt möte med Malin och Amanda, det blev "solning" för oss alla 3. Jag provade som sagt på spray-tan och det var de knäppaste någonsin. Det var en Gay-kille som visade mig att först ska man stå frammåt till en röst säger "ställ dig åt höger" och så skulle man göra en poos och sedan vänster och sedan tillbaka till basposition men jag hörde inte när rösten sa att jag skulle ställa mig till höger så det blev 2 sprut frammåt och INGEN på ryggen..hmmm... fattade inte men nu vet jag hur det går till...till nästa gång typ...

Innan solningen var vi till Kohl´s och kollade lite, hittade 2 coola t-shirts med tryck på (visar imorgon).

Imorgon är jag ledig eller iallafall till 14.30 då jag ska jobba 1,5 h för J&J ska till tandläkaren. Tror jag ska till gymmet imorgon på morgonen, älskar att jag känner av träningsvärken men ändå träna på ändå. BTW har sett världens snyggaste kille på gymmet nu 2 dagar i rad, nästan så det är pinsamt varje gång vi är där samtidigt, han kanske tror jag förföljer honom!?..

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: M

Hahaha! De påminner mig om avsnittet från vänner när Ross gick till ett sånt spray tanning ställe ;) Har du sett de? :)

2011-02-10 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0