Sun shines but the wind is cold

Det är verkligen kanonväder här i Golden idag men som sagt, vinden gör det kyligt.

 

Idag är ledig och har inte gjort något vettigt alls, sov till 10 och sedan pratade jag med lite folk på datorn. Pratade med N (killen jag var på G med när jag åkte), vi har inte pratat sen typ Oktober så det var faktiskt skönt för vi varit typ ovänner sen dess.

 

Sen stack jag till Starbucks och satte mig i solen med en chailatte icetea och njöt i solen, hade kunnat sitta där hela dagen. Efter ett tag kom det fram en man till mig och sa att han tyckte om min tröja, jag sa tack och sedan kom han och satte sig vid mitt bord, EH? Jag vet vem mannen är eftersom jag alltid ser han gå runt parken typ 1000 gånger med sina tajta träningsbyxor, han ser lite bögig ut. Han gav sitt nr till mig och sa att om jag ville hajka med honom eller bara ta en kaffe skulle jag höra av mig, EH?....

 

Nu sitter jag i soffan och kollar lite Made och fundera vad resten av dagen har att erbjuda.

 

Tänk bort det gula håret, har inte börjat med mitt silvershampoo än ;)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0