Lugn helg = Bra helg (ibland)

Även denna gång missade jag att uppdatera i helgen.... sorry!!

Fredags:
Hämtade Malin efter hennes jobb för att sedan köra vidare hem till mig så Malin kunde lassa av alla hennes grejer, Malin har börjat använda sin RESVÄSKA när hon ska till mig på helgerna. Vi bestämde oss för att denna helgen skulle bli en lugn helg eftersom det varit galet dom 2 sista helgerna, FÖR galet. Vi åkte till Safeway och köpte godis och hyrde film (My sisters keeper), Malin låg och stört-lipa och jag låg och skrattade eftersom jag trodde att hon skrattade när hon lät men icke, det är ju en jättehemsk film så vet inte varför hur jag INTE kunde gråta. Jag hann somna 10 gånger under filmen och när filmen var slut så gjorde vi det sista på våran läxa som skulle vara inne dagen efter, klockan var 23.30. När vi väl va klara så gick vi till sängs och skrattade sönder oss men till slut somnade vi gott.


Lördags:
Uppstigning 07.00 (för mig, 07.30 för M), gjorde oss iordning och åkte iväg till skolan. Världens segaste skoldag ever, hon babblade heeeela tiden och jag råkade somna när vi kollade på film (bara lite). Efter skolan åkte vi hem och försökte komma på va som skulle hända under dagen, kom inte på någonting. Vi åkte till Mills och käkade och hoppades på att vi skulle bli festsugna så vi kunde åka DownTown eller ut i Golden men när vi kom hem så satte vi oss på golvet med varsin dator och kollade på varandra och sa "vi orka inte". Vi hamnade i soffan även denna kväll och kollade på dåliga serier, somnade båda 2 klockan 22.00 och sov HELA natten på soffan till 07.00 då en viss lite L var lite ledsen så vi flyttade in i sängen och sov till 11.00.

mer bilder kommer!

Söndags
När vi väl vaknade sedan så åt vi en brakfrulle och sedan gjorde vi oss iordning och gjorde en liten utflykt till Mét uppe på berget. Vi tog massa kort och kollade utsikten, är underbart där uppe. Efteråt så körde vi en runda till Good Will och käkade för första gången i våra liv på Taco Bell och sedan körde vi vidare till Mills för jag har kommit på att jag har INGA "jobb-kläder", hittade 3 perfekta stickade tröjor på F21 som va på rea så de blev billigt. Efteråt åkte vi hemmåt och påvägen köpte vi med oss mat, för att sedan åka hem och landa framför Oscar´s galan, det enda roliga med galan är att kolla på alla fula/fina klänningar. Efteråt körde jag Malin hem och sedan landade jag i min stora sköna säng med Solsidan, somnade gott efter de.

Även om detta var typ den lugnaste helg i mitt liv så var det sååå underbart, alla behöver vila ut sig ibland!!
Tack Malin för ännu en rolig helg!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Malleballe!

Tack själv bästaste Ellenpellen14! Utan dig vore mitt liv grått...

Jag älskar att du lagt upp den vackra bilden på mig från baren! Tack =) Haha, fula bilder e faktiskt okej!

Puss min fiiiiina!

2011-03-01 @ 04:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0