Världens finaste Mumma

Kollade runt på min gamla blogg och hittade ett inlägg då jag och mina systrar hade varit i Alvesta och hälsar på hos våran farmor.


Hon gick bort förra hösten när jag hade varit här några månader och det är en sak som varit jobbigt för mig eftersom jag hade velat vara hemma på begravningen och säga hejdå en sista gång. Jag är glad att jag fick säga hejdå riktigt innan jag åkte iallafall.


Min farmor kommer alltid finnas i mitt hjärta<3 hon har till och med ett hav tillkallat efter sig....Mumma-havet (Östersjön)

Världens finaste Mumma (och jag)

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: pappsen

hej ellen gumman så fint du skriver

2011-02-03 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0