"Bara" 22 grader i Arizona

Idag är det en underbar dag här i Golden, solen skiner och Conversen är på igen.

Var ute och gick en runda i det fina vädret i morse, skulle till parken men slutade med att vi kom till Baby-StoryTime istället. Vi gick förbi parken när vi skulle hem istället. Trodde vi skulle få besök idag utan sandra och hennes pojkar men inga dök upp så dom var väl upptagna eller nå. Nu sover L och jag har faktiskt tagit mig en nap jag med, kände jag behövde de.

 

Ikväll jobbar jag till 18.30 så får se om det händer nå ikväll eller om jag stannar hemma ikväll eftersom vi åker till ARIZONA imorgon klockan 06.30. Det var visst "bara" 22 grader där nu men man får gilla läget!!

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt för att vi inte kom idag! Jag har vit helt snurrig med dagarna den här veckan och trodde att det var torsdag! Hur snurrig kan man bli?! Hoppas ni får det varmt och skönt under semestern! Kram

2011-01-22 @ 04:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0