Dax för bröllop

Igår drog vi oss mot Colorado Mills och gick en runda för vi inte hade så mycket annat och göra. Innan dess var vi på en secondhand-affär i Golden, jag älska sådana affärer och ännu roligare här faktiskt. Hittade sååå mycket, ska visa er imorgon vad som fick följa med mig hem. Lovade mig själv när vi körde bort mot mills att inte köpa något och det första som händer är att jag springer in ett par giraff-converse....kunde inte låta bli.

 

När vi gick där så såg vi en affär med massa balklänningar och helt plötsligt så får Amandy för sig att vi ska prova en varsin klänning och såklart slutade det med att vi stod där med en varsin på oss. Jag hittade min absoluta drömklänning (nästan), hade lätt kunnat ha den på min bröllop i framtiden, måste bara fixa en mindre storlek eller förstora bubbsen ;)

Klänningen kostade $145 (950:-) och det skulle ju vara perfekt pris för en bröllopsklänning ju...haha

3 fina flickor

Malin

Amanda

Jag

Kan ju inte vara seriös på varje kort:)

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: mammsen

Mycket snygg Ellen och då menar jag dig också! puss

2011-01-31 @ 20:53:34
Postat av: Sandra

Supersnygg klänning! Var ligger butiken? Jag vill också åka dit ;-)

2011-02-01 @ 16:05:03
URL: http://adventuresofcyrillus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0