For ur love

Jag och L gjorde kladdkaka till J kom hem, längesedan man käkade det nu så det var smaskens.

Jag stannade hemma idag, orkade inte göra mig iordning så fick bli att vara hemma istället. Behövde packa lite inför våran tripp till Arizona så kände inget sug till att gå ut ikväll, var inte ensam om att inte gå ut så jag är lugn;)

Istället för att ut och roa sig så roade jag och Amanda och kollar på Youtube-klippet där ett fotbollslag från Californien gör om Chris Brown´s For ur Love. När jag ser videon blir jag helt gaalen, dom är så grymma och så snygga. Har aldrig gillat killar med diamanter i öronen men NU gör jag det ;)

Dimitrius ("huvudpersonen") är min nya favorit<3

Kolla videon här
Kolla 1.20 min in så kommer ni också smälta ;) kolla på hela förresten!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0