How do you know......

I Fredags tog jag som sagt bilen och hämtade upp Malin och sedan drog vi oss mot Cherry Creak Mall och mötte upp Amanda. Vi käkade Pizza och sedan gick vi runt och kollade (läs:shoppade) innan det var dags för bio. Vi valde att kolla på How do you know, filmen var 2 h lång men kändes som 5 h så ingen att rekomendera.

 

Påvägen hem stannade jag och Malin till på Walmart för hon hade aldrig varit där inne, alltid lika kul och gå runt och kolla för där finns verkligen ALLT, ska även tilllägga att klockan var 02.30 när vi kom ut därifrån. Skjussade hem Malin till sitt hem och sedan åkte jag hem och sov, dock somnade jag vid halv 5.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0