L F

Ledig Fredag
Idag har det inte varit mycket jobb för mig, 1 h 17 min om man ska vara exakt. Var meningen att jag skulle ta dom timmarna då Pappa J åkte iväg tills Mamma J skulle komma hem från sitt jobb men slutade med att Mamma J kom hem 2 h tidigare än beräknat så jag jobbade som sagt 1 h och 17 min idag.

Så vad har jag gjort på min lediga dag änså länge?

Jag vaknade vid 7 och jag och L kollade på tv till J kom hem från sitt jobb och där efter var det meningen att jag skulle ta mig till gymmet men icke. När jag var hemma i Sverige över jul så ändrade pappa min telefon så jag fick byta pinkod och i morse när jag skulle ta mig till gymmet så insåg jag att telefonen var urladdad OCH jag har glömt den nya koden. Jag blev arg och tog mig en runda ut i det fina vädret istället men kom inte så långt, hatar att träna utan musik.

BTW, idag har det varit 19 grader, klarblåhimmel/sol/lite blåsigt.


Ikväll blir det bio med 2 fina flickor, Amandy och Malin. Har inte bestämt vilken film vi ska kolla än så vi får se. Ska banne mig ha popcorn idag, guuuu vad gott.

Hoppas alla ni som läser min bloggish har haft en bra dag!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

längtar efter E

2011-01-29 @ 03:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0