Payday

Har hunnit med mycket idag, är riktigt nöjd med mig själv.
Skulle vaknat tidigae imorse egentligen men behövde nog en till sovmorgon, vaknade med huvudvärk vid 9. Blev att snöra på sig träningsskorna igen och promenara ut i det fina vädret med klarblå himmel, var ändå tvungen att lämna tillbaka filmen jag hyrde i förrgår. Påvägen hem kände jag i min ficka och insåg att jag hade mitt gymkort så blev att smita in där och gå lite på bandet, cykla några kilometer och avslutade med roddmaskin.

Lagom till lunch var jag hemma så blev att slänga ihop lite lunch och slänga sig framför Jerry Springer, alltid lika kul och se vad det är för miffon som är med:P


Nu sitter jag i sängen och prata med en lite folk, kul och få lite skvaller hemifrån. Vet inte vad jag ska hitta på nu i eftermiddag, tips någon? :)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0