Tigrarna<3

Jahopp, då sitter man här på en (typ) kolsvart rum och kissnödig är jag också men lampan där inne är också pajj. J skulle fixa min lampa på mitt rum och när han insåg att bara 1 lampa av 2 funkade så öppna han den där man tänder och börja pilla. Istället för att den ska funka så brinner (sa han) hela lysknappen upp och alla ljus på nedervåningen sluta funka därmed toalampan så här sitter jag nu kissnödig och J är iväg i affären och köper ny lysknapp.

Idag är det jättefint vänder här i Golden iallafall och jag tog mig en cykelrunda på förmiddagen och njöt av solen och värmen. Det är 10 grader och stekhet sol så solbrillor på och halsduk av. Åkte till Starbucks och köpte mig en chailatte och cyklade vidare till mitt favoritställe, vattnet! satt och lyssnade på det forsande vattnet och njöt av solen och omgivningen.

Nu har jag varit hemma ett tag och har inte uträttat så mycket, hade lite koll på TAIF-SUNDSVALL men det gick ju sådär för Tigrarna ikväll. Dom ligger typ sist så dom får nog kämpa på lite om dom ska kunna vara kvar i Allvenskan nästa år, jag vill ju kunna se lite matcher när jag kommer hem.

Ikväll får vi se hur det blir. Pratade med Tess lite och hon hade jättemycket och göra men hon skulle troligen avsluta sin kväll DownTown Denver så ska nog möta upp henne där. Får ser vart Mr Långhårig befinner sig då.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0