Balders Hage 2002

HAHAHA, måste visa er något så sjukt roligt, skrattar så jag får ont i magen!

För 9 år sedan spelade dom dokumentär om ungdomar i Tingsryd på BalderHage (uteställe) och nu var det en tjej som lagt upp det på hennes facebook, har ont i magen av att ha skrattat så mycket. Det är min syster´s kompisar som är med i filmen så man känner ju igen alla ansikten, idag är dom 25 år gamla och skämms säkert efter att ha varit med.

Jag tycker der är så sjukt kul att se att alla hade så fula kläder på sig och att alla prata med väärldens bredaste smålänska, annat när man själv var 16 år och åkte till Balders Hage i Häradsbäck...hahaha.


Bästa är när Fanny säger: "Gyllene Tider är Tingsryd"... sen NÄR blev GT Tingsryd?..hahaha

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

härliga tider- gyllene tider !

2011-07-16 @ 08:14:05
Postat av: Linnea

Tack Ellen! Det gjorde min dag hahahahah

2011-07-16 @ 15:57:04
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

2011-07-18 @ 05:19:46
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0