Blixtrar och dunder och frozen yoggi

Jahopp då hamnade man på yoghurtland med Carre ikväll, jag hade glömde min mobilsladd hemma hos henne i helgen och mitt batte höll på att dö så jag va tvungen att ha den, men man tackar ju inte nej till glass och skitsnack med fröken Lagerberg,Lagergren,Lagerqvist (va fan heter du?) såhär en torsdagkväll. För övrigt så var det hemskt att köra på vägarna ikväll, det är världens oväder och är fortfarande. Har åskat i Golden sen klockan 14.00 idag och jag ser fortfarande hur blixtrarna lyser på himlen igenom min gardin.

Ska jag vara ärlig så följde jag med Caroline till Target efter vi ätit glass, tänkte jag skulle kika lite...bara kika. Kom hem med 2 par skor, 2 par för $10 så jag kände jag kunde köpa dom utan att ha dåligt samvete efteråt.



Annars idag har det inte hänt så mycket, lugn dag för mig och L. Imorgon tänkte jag att vi skulle och bada på badhuset, var längesedan nu. Nu ska jag sova, jobb imorgon.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

ser gott ut ! Btw nu är vi på simmermarken i ösregn, men d ska bli bättre imorn !

2011-07-08 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0