Blod, svett och tårar.....

Blev lite av varje när jag skulle få mina örhängen i min igenvuxna hål!

BLOD - tryckte och tryckte och till slut börjdade det rinna längs örat
SVETT - var så arg så svetten började rinna
TÅRAR - fy farao vad ont det gjorde, rann några tårar längs min kind


Nu är jag redo för sängen, ska kolla lite svensk tv på datorn först. Jag kom aldrig till gymmet eftersom jag bara glömde bort de så tänkte jag skulle dit på morgon imorgon istället, hoppas jag är pigg och glad.

Imorgon åker J och L till Michigan och på Fredag åker Je också dit så dår blir jag ensam hemma med hundarna i 9 dagar. Har skrivit upp på en lapp med vad jag ska göra när jag har tillgång till bil från morgon till kväll.

Godnatt mina vänner!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0