Buffalo Bills days

Det är verkligen ståhej här i byn och varit hela helgen. Det är "buffalo bills days" och det är cowboys överallt och igår var det parad som höll på minst 1,5 h. Det är väldigt kul att folk är så seriösa med allt här men ibland kan det gå lite för långt. Dom har en marknad nere i en park men har inte kommit så långt pga massa folk och för varmt. Just nu ligger på värmen på 30-35 grader (vem har sagt att colorado är kallt?).

Igår när jag stod och kollade på paraden så stod jag såklart mitt i solen och glömde dricka vatten så fick lida lite inatt och i morse. Vakande mitt i natten av sprängande huvudvärk och när jag sen vaknade på morgonen så hade jag det kvar, hade till och med ont i ena örat och ena ögat. Kände illamående för huvudvärken men tog tablett men de kom up lika snabbt som jag svalt den. Låg och spydde hela morgonen men sedan fick jag dunderpiller av J och vilade och sen var jag som en ny människa igen.

J´syster är här nu med hennes pojkvän så vi alla var nere en runda i downtown golden tidigare idag och kikade på alla gamla bilar och käkade frukost. Sedan gick jag vidare och köpte vykort och glass och började skriva vykort hem till Sverige. Nu är jag tillbaka i min säng igen, tar det lugnt, man kan nästan inte vara ute när det är såhär varmt.

Tänkte möta upp en tjej lite senare på cherry creek mall, aldrig träffat henne förut så ska bli trevligt :)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0