Friends with benefits

Sitter ute på Starbucks och med datorn, tog med mig lunch hit så sitter och smaska på den nu. Idag är det 32 grader här i Golden, stekhett i solen men just nu är det skugga så passa på att njuta lite. Har insett att mitt liv varit lite onyttigt på sistone så nu är det förändring, vet att jag sagt de innan men nu är det på allvar. Blir en tränings-klass + gym ikväll, hoppas jag orkar!

Igår var vi på bio, Friends With Benefits. Det var den bästa filmen jag sätt på länge eftersom den har sådan bra handling..då menar jag inte vad filmen namn syftar på utan det hände mer än bara massa sex. Den kommer troligen till Sverige snart, ni måste se den!

Nu ska jag käka lite mer lunch innan jag drar mig hemmåt och kanske ta en powernap.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

Tänker på att det idag är ett år sen du åkte! Längtar efter Dig ellen!

2011-07-26 @ 05:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0