Gnomeo och Juliet

Idag har inte hänt så mycket.

Vaknade vid 8.30, gick upp och drack smoothie och försökte komma på vad jag skulle göra idag. huset var tomt men J&J och L kom hem strax där efter och sa att dom skulle till Target och handla lite så jag hängde på. Stannade till en snabbis och käkade lunch...jag åt ett äppel och sparade mig till min doggybag hemma i kylen från kvällen innan. När vi kom hem käkade jag min lilla hamburgare och skynda mig att göra mig iordning för att sedan möta upp Mr Brazil i parken men eftersom det åskade och blixtrade så hämtade han upp mig istället och vi åkte och åt glass. När vi var klara så åkte vi tillbaka till parken och satt och pratade, vi kanske ska hitta på något på Fredag. Om jag ska vara ärlig så börja jag trivas mer och mer i Thiagos sällskap, även om han är PT och flirtig så tror jag han är en människa att lita på.

 

När det var dax för honom att jobba så släppte han av mig och jag sprang in snabbt eftersom det börjat regna lite igen. Satte mig lite vid datorn och checkade bloggar, åt god middag och snicksnackade med J&J innan jag gick ner och duschade. Satte på filmen "Gnomeo & Juliet", inte en film i min smak men den var rolig ändå.

 

Nu är det dax för att sova, imorgon blir det jobb igen. Godnatt!

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0