Idag är det din födelsedag!

16/7 - 2006 - Dagen jag aldrig kommer glömma
Kommer fortfarande ihåg morgonen då jag vaknar av pappas ord som skulle förändra hela mitt, mina syskon, mina kusiner, min familj och släkt´s liv.... ERIK ÄR DÖD!
Orden ekar fortarande i mitt huvud, det är 5 år sedan men jag kommer ihåg det som igår. Erik var min kusin, vi hade tillbringat nästan allt ihop, vi gick i samma klass i 4an upp till 1an på gymnasiet så vi blev även klasskompisar och han var som en bror till mig.

Vad hände egentligen den morgonen den 16 Juli? allt kom så plötsligt! Du var bara 16 år, 9 dagar senare skulle du fylla 17 och du skulle inte försvinna, vem bestämde de? När jag tänker efter så berättade jag nog aldrig hur mycket du betydde för mig egentligen, men jag hoppas du kände de ändå när vi varje dag träffades i skolan.


Idag skulle du fylla 22 år, Erik!

Grattis på födelsedagen fina kusin, jag saknar dig!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Dessan

Puss och kram till dig vännen..

2011-07-26 @ 15:42:03
Postat av: elin&ville

<3

2011-07-26 @ 19:00:35
Postat av: Eliz

Han visste hur mycket han betyde för dig lika mycket som du betyde för honom!!!

Vi befinner oss nu i Sthlm å shoppar loss!!

Puss å Kram från oss!

Eliz, Johan, Anna å Sofia

2011-07-27 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0