Lyxlunch från Yardhouse!

Hej Svejs i Lingonskogen!

Idag står det städning på schemat, min hostfamily (hatar ordet) kommer hem idag och då måste det va ju vara rent här. Ska åka och hämta dom vid 4 och sedan släpper dom av mig hos Caroline för ikväll blire de BARTY! Jag är verkligen sugen på att gå till Suite 200 ikväll, sugen på att skaka rumpa och inte bara sitta i en bar. Hoppas på att jag får med mig Caroline dit, tror hon var lite sugen också.

Igårkväll hörde Amanda av sig och frågade om jag ville umgås, slutade med att vi åkte till Mills Mall, käkade på Yardhouse och sedan en runda på mallet men handlade ingenting, DE NI! Vid 10 åkte jag hemmåt till hundarna och gick ut med dom en runda innan det var dags för att sova, för en gångs skull sov jag HELA natten utan att dö en enda gång (ni vet mina drömmar).

Idag har jag som sagt städat hela dagen, fattar inte varför jag kommit ut i det fina vädret ännu men tänkte gå och köpa en glass sen innan jag dra till flygplatsen. Käkade lunch innan också, blev rester från Yardhouse igår.... här är det ohyfsat om man inte tar en doggybag om man inte äter upp men jag tackar inte nej till en lyxig lunch som bestod utav Sliders (mini hamburgare).

Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag ska ta en cykeltur till glassstället, mmmm..

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0