Mardrömmar

Inatt drömde jag att jag håller på och dör (som alltid), jag satte mig upp i sängen och hör Caroline säga "Ellen, nu dör du verkligen på riktigt" och sedan kollar jag ner på golvet och ser Caroline och Linnea (klädhög) ligga och hålla om mig, jag säger högt "jag kommer inte alls dö" och sen går jag in på toan och känner på mitt hjärta som helt plötsligt försvinner. Jag får alltid hjärtklappning när jag hade mardrömmar men denna gången kände jag inte mitt hjärta någonstans men puls hade jag ju, gick tillbaka till sängen, satt och funderade på om jag verklingen kunde dö bara sådär, annars bruka jag intala mig själv att det bara var en dröm men denna gången var det hemskt. Jag är trött på att drömma att jag dör, jag drömmer det minst 5 dagar i veckan och jag VET att om man drömmer om döden så handlar det om något nytt som kommer in i mitt liv MEN jag har drömt det nu i snart 3 år från och till..... trött på hemska drömmar! jag vill sova!

har du tips på vad jag kan göra?

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0