Skrik-Orange

Idag var en ganska seg dag för Ellen C, som ni kanske märkte på tidigare inlägg från förra natten så sov jag inte mycket. Jag kommer ihåg att jag skrev på bloggen men inte VAD jag skrev. Vaknade ganska sent i morse och när jag väl kom upp på övervåningen så var det jättesoligt ute så blev att lägga sig och steka direkt, men som dom andra dagarna så kom det ett moln och började småregna och där var den stekdagen förstörd.

 

J kom hem tidigt idag och när jag var nere på mitt rum i eftermiddags så kom hon ner och frågade om jag ville följa med på manikyr. Jag valde en jättefin blå färg först men hon som skulle göra manikyren på mig lurade på mig ett annat nagellack som skulle hålla i 4 veckor, det inte var förrens hon började måla naglarna då hon berättade att det var dyrare, din lilla fuling du! När J var klar med sina naglar så berättade jag att hon lurat mig och det kostade mera men att det skulle hålla 4 veckor och då berätta hon att dom lurat henne också men till henne sa dom 2 veckor.

 

Skrik-Orange blev det till slut och nu får vi se om der håller i 2 eller 4 veckor!


Nu ska jag gå och sova, imorgon ska jag skjussa J till flygplatsen och sen har jag huset för mig själv med hundarna. Hörs imorn!

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: mammsen

Blir fint med din outfit från dagen innan.

Du får göra om den!

puss

2011-07-15 @ 09:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0