Stekigt Värre...


Här har jag tillbringat några timmar idag, har varit så stekigt väder idag så man var verkligen varit tvungen att vara nära vatten så man kunde svalka sig om man ville. Skulle haft med mig min iphone så jag kunde lyssna på musik men såklart var den urladdad så fick ligga och lyssna på barn som skrek och skvätte gjorde dom också.

Just nu står termometern på 96 F. och det är ca 36 grader, så det där med att folk tror att det är kallt i Colorado året runt har ju ganska fel. Ikväll får jag se vad som händer, Amanda kanske var ledig.

Hoppas allt är bra hemma i Sverige, hörde det är ganska kallt där just nu...kanske de är det ni blandat ihop..Sverige = kallt året runt;)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0