Välkommen till Colorado, IKEA!


ÄNTLIGEN!

Nu efter att jag varit här i ett år så kommer äntligen IKEA, som man längtat. När man kom förra sommaren så pratade alla om det och  jag tänkte då att jag inte skulle få vara med om öppningen men nu när förlängde mitt år så blev det visst så.

Folk fick börja tälta 48 timmar innan och ni kanske kan räkna ut att det inte bara var EN knäpp amerikan utan många många som tältade bara för att man skulle vara bland dom först, ryktades om att dom 100 första fick en soffa. Hade tänkt att åka dit på eftermiddagen idag men ifrågasatte oss själva att "varför åka idag när man kan åka en annan dag med mindre folk?". Köttbullarna, Maraboun och IKEA finns ju kvar.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kalles kaviar =)

2011-07-29 @ 11:32:49
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0